Jednym z pomysłów na sklep internetowy w małym mieście jest
rozsławienie regionalnych produktów lub rzeczy z lokalnymi motywami. Regionalizm wraca do łask, panuje moda na folklor i asortyment typu koszulki, kubki czy poduszki z naszywkami, zawierającymi np. słowa w lokalnej gwarze, są bardzo chętnie kupowane w całym kraju.
Obecnie to właśnie odzież i podobne akcesoria mają największy udział w strukturze e-commerce, ale sprzedawać można wszystko, o ile znajdzie się właściwą grupę docelową. Popularne są również księgarnie internetowe, dekoracje i ozdoby, najlepiej będące
rękodziełem, kosmetyki, perfumy oraz zdrowa i unikatowa żywność.
Produkty można wytwarzać samemu lub nabywać po okazyjnych cenach bezpośrednio od producentów.
W e-commerce sprzedaje się również usługi. Nie ma lepszego sposobu na dotarcie do szerokiej bazy potencjalnych klientów danego specjalisty niż wykorzystanie Internetu.
Przykładowo, psychoterapeuta mieszkający w małej miejscowości może założyć własny “sklep” online i “sprzedawać”
swoje usługi za pomocą komunikatorów video. Nie musi dzięki temu wynajmować i aranżować gabinetu, a jego klientami zostają nie tylko osoby z tego samego miasteczka.