Logo Selesto
Cennik
Integracje
Integracje dla Twojego sklepu internetowego
Płatności
Kurierzy
Hurtownie
Multichannel
Księgowość
Marketing
Własne
Hurtownie
Ptak
Jedna z największych platform hurtowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Tysiące produktów od sprawdzonych dostawców w jednym miejscu.
TIM
Hurtownia z asortymentem elektrycznym i elektronicznym – ponad 65 tysięcy produktów dla domu i biznesu.
TextileDECO
Oferta artykułów plastycznych, dekoracyjnych i materiałów do rękodzieła oraz twórczości kreatywnej.
Alizoo
Hurtownia akcesoriów i karm dla zwierząt domowych – produkty dla psów, kotów i małych pupili.
Berlinger Haus
Producent wysokiej jakości akcesoriów kuchennych, garnków i patelni działający w branży ponad 20 lat.
Hellux
Doświadczony dystrybutor sprzętu oświetleniowego i dekoracyjnego – lampy, żarówki i akcesoria do wnętrz.
Neneko
Hurtownia oferująca lalki, przytulanki oraz inne akcesoria dla dzieci.
Więcej...
Zobacz pozostałe hurtownie lub dodaj własną integrację. Zatowaruj sklep automatycznie i miej zawsze aktualne ceny oraz stany magazynowe.
Marketing
Facebook
Zintegruj sklep z Facebookiem i dotrzyj do milionów klientów. Twórz katalogi produktów, uruchamiaj kampanie i zwiększaj sprzedaż.
Instagram
Połącz swój sklep z Instagramem i sprzedawaj tam, gdzie klienci naprawdę spędzają czas i szukają inspiracji.
Tik Tok
Promuj sklep w kreatywny sposób i docieraj do nowych odbiorców. Pokazuj produkty w krótkich filmach i zwiększaj sprzedaż.
Google
Wykorzystaj potęgę jednej z największych wyszukiwarek i zmaksymalizuj efektywność kampanii.
Trustisto
Wyświetlaj ruch klientów w sklepie i buduj jego reputację w czasie rzeczywistym.
Trusted Shops
Zbieraj opinie i prezentuj certyfikat zaufania, zwiększając wiarygodność marki.
Edrone
Wysyłaj spersonalizowane oferty i wiadomości dopasowane do zachowań klientów.
Więcej
Zobacz więcej narzędzi marketingowych.
Własne
Notifero
Zachęć do zakupów klientów dzięki powiadomieniom push pokazującym aktywność innych użytkowników.
SSLA
Ułatw obsługę klienta i szybkie rozwiązywanie problemów wprowadzając nasz portal wsparcia do swojego sklepu.
Strikemail
Automatycznie wysyłaj spersonalizowane e-maile dopasowane do zachowań i interakcji klientów.
Reet
Uprość proces zwrotów, pozwalając klientom składać je bezpośrednio przez panel sklepu.
TakeGift
Twórz, sprzedawaj i zarządzaj kartami podarunkowymi, dając klientom możliwość zakupu prezentów.
AutoInvoice
Automatycznie wystawiaj faktury na podstawie zamówień, usprawniając księgowość sklepu.
Blog-pro
Zadbaj o SEO sklepu i zwiększenie widoczności w przeglądarce Google, zapewniając odbiorcom wartościowe treści.
Loyal Pro
Zwiększ częstotliwość zakupów, dając klientom punkty i rabaty w programie lojalnościowym.
PopApp
Zaangażuj klientów w odpowiednim momencie dzięki wyskakującym pop-upom.
ViuuMi
Pozwól klientom recenzować produkty i pokaż ich prawdziwe doświadczenia.
Zobacz wszystkie integracje
Funkcje
Funkcje, które wspierają Twój biznes
Bezpieczeństwo
Wygląd
Asortyment
Zamówienia
Wsparcie sprzedaży
Wygląd
Kreator wyglądu sklepu
Skonfiguruj sklep w 100% po swojemu prosto i szybko – bez kodowania i specjalistycznej wiedzy. Dzięki intuicyjnemu kreatorowi wybierzesz kolory, czcionki i banery, tworząc w kilka chwil sklep, który idealnie odzwierciedla Twój pomysł.
Responsive Web Design
Twój sklep zawsze wygląda perfekcyjnie – na komputerze, tablecie i smartfonie. Dzięki technologii RWD klienci wygodnie robią zakupy z każdego urządzenia, a Ty nie tracisz zamówień.
Smart images
Pokaż produkty w najlepszym świetle – zdjęcia automatycznie zmieniają się po najechaniu kursorem lub przy wyborze wariantu kolorystycznego. Klienci szybciej podejmują decyzję zakupową, widząc dokładnie to, czego szukają.
Wybór stylu koszyka
Wybierz, jak Twój koszyk będzie widoczny dla klientów – jako popup, strona czy rozwijane okno. Dostosuj wygląd i funkcjonalność do stylu swojego sklepu w kilka sekund.
Szablony maili
Spraw, by każdy e-mail wysyłany do klientów wyglądał profesjonalnie i był dopasowany do Twojego sklepu – łatwo edytuj treść, styl i wygląd wiadomości.
Zarządzanie CSS
Masz doświadczenie w programowaniu i chcesz stworzyć coś unikalnego? W Selesto możesz nadpisać wbudowany kod CSS własnym kodem i w pełni dostosować wygląd swojego sklepu.
Więcej...
Asortyment
Produkty polecane
Podkreśl swoje bestsellery. Pokaż klientom produkty, które naprawdę warto kupić i zwiększaj sprzedaż jednym kliknięciem.
Zestawy produtkowów
Twórz gotowe zestawy produktów, które pokochają Twoi klienci. Więcej wartości dla nich, większa sprzedaż dla Ciebie.
Produkty elektroniczne
Sprzedawaj e-booki, kursy czy pliki cyfrowe bez ograniczeń. Selesto automatycznie dostarczy je klientowi po zakupie.
Grupy produktów
Funkcja pozwala na organizowanie produktów w zbiory, ułatwiając klientom nawigację i wyszukiwanie podobnych artykułów.
Sprzedaż w modelu "pre-order"
Badaj rynek wprowadzając nowe produkty i testując popyt poprzez ich udostępnienie z wyprzedzeniem.
Produkty powiązane
Łącz swoje produkty poprzez powiązania i wyświetlaj np. inne warianty kolorystyczne.
Produkty parametryzowane
Pozwól klientom samodzielnie wybrać parametry produktu – od długości po wagę – i stworzyć idealne dopasowanie.
Więcej...
Zamówienia
Aktualizowanie stanów magazynowych
System automatycznie aktualizuje stany magazynowe, dzięki czemu zawsze sprzedajesz to, co faktycznie masz.
Generowanie etykiet do zamówień
Drukuj etykiety jednym kliknięciem. Oszczędzaj czas i wysyłaj paczki szybciej dzięki ich automatycznemu generowaniu.
Generowanie paragonów i faktur
Automatyczne paragony i faktury pozwalają Ci szybciej obsłużyć zamówienia i uniknąć błędów.
Blokowanie produktu w procesie zakupu
Selesto automatycznie blokuje towar w trakcie zakupu, by uniknąć podwójnych zamówień i pozwolić klientom spokojnie dokończyć transakcję.
Raportowanie sprzedaży
Analizuj wyniki sprzedaży i podejmuj lepsze decyzje biznesowe. Czytelne raporty pokażą Ci, co sprzedaje się najlepiej.
Historia i szczegóły zamówienia
Zyskaj pełny wgląd w każde zamówienie – od momentu zakupu po dostawę. Wszystkie dane i szczegóły w jednym miejscu.
Wiecej...
Wsparcie sprzedaży
Zapis do newslettera
Zbieraj subskrybentów i zwiększaj sprzedaż dzięki regularnym mailom z nowościami i promocjami.
Program lojalnościowy
Nagradzaj stałych klientów i zwiększaj ich zaangażowanie. Więcej punktów, więcej zakupów, większa lojalność.
Opinie o sklepie i produktach
Pozwól klientom dzielić się opiniami i buduj zaufanie. Recenzje zwiększają wiarygodność i pomagają w sprzedaży.
Oznaczenia Nowość i Bestseller
Wyeksponuj najpopularniejsze i najnowsze produkty. Pomóż klientom szybciej znaleźć to, co warto kupić.
Kody rabatowe
Twórz promocje i przyciągaj klientów. Kody rabatowe zwiększają sprzedaż i zachęcają do powrotów.
Portale społecznościowe
Sprzedawaj więcej, dzięki prostej integracji z Facebookiem, Instagramem i innymi platformami społecznościowymi.
Blog i przyjaznoźć SEO
Pisz artykuły, popraw SEO i przyciągnij więcej odwiedzających do swojego sklepu.
Wiecej...
Zobacz wszystkie funkcje
PomocWypróbuj za darmo
SelestoBlogJak w okresie świątecznym zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?
Sprzedaż

Jak w okresie świątecznym zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Kamila Wieczorek
Kamila Wieczorek
18.12.2024
sklep w okresie świąt
Okres przedświąteczny to idealny moment na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym. W tym artykule pokażę Ci jak zwiększyć wartość koszyka Twojego klienta wybierając jedną z wielu możliwości promocji. Wskażę gdzie, jak i kiedy przeprowadzić świąteczną akcję marketingową. Poznasz też kluczowe daty, a także pomocne wskazówki jak sprzedać więcej nie obniżając cen. Nie ważne bowiem w jakiej branży prowadzisz sklep, zawsze możesz wykorzystać grudzień, aby zwiększyć sprzedaż. Poniżej przedstawię Ci skuteczne sposoby jak to zrobić.
Świąteczny szał w sklepach stacjonarnych zaczyna się tuż po dniu Wszystkich Świętych. Wtedy to na półkach możemy zauważyć pierwsze renifery, mikołaje i propozycje prezentowe. A jak to wygląda w e-commerce? Tutaj zabawa zaczyna się pod koniec listopada, kiedy to Czarny Piątek rozpoczyna okres promocji. Początek grudnia natomiast to środek świątecznej gorączki i ostatni dzwonek dla sklepów, aby rozpocząć bożonarodzeniową kampanię marketingową.
kiedy kupują
I podczas gdy w Black Weekend chodzi o promocje i przeceny tak przed świętami chodzi o coś więcej. Mowa nie tylko o zwiększeniu sprzedaży w okresie świątecznym. Chodzi przede wszystkim o wyjątkowość i magię.
Pierwszy punkt więc sprowadza się do emocji. Przed świętami jak w żadnym innym okresie nasze zakupy dyktowane są przez emocje, wszystko dlatego, że nabywamy prezenty dla swoich bliskich. Zanim więc zdecydujesz, który wariant promocji wprowadzić zadbaj o wygląd sklepu i jego atmosferę. Nieprawdą bowiem jest, że te atrybuty występują tylko stacjonarnie. Możesz je wprowadzić do e-sklepu za pomocą chociażby świątecznych banerów na stronie i w Social Media.
sklep selesto
Ale do rzeczy. Oto co możesz zrobić, aby zwiększyć sprzedaż.
Jak wykorzystać święta w sklepie internetowym? Oto co możesz zrobić, aby zwiększyć sprzedaż w tym wyjątkowym okresie.
Podziel swoje działania na kilka etapów:
Mikołajki
przed świętami
w trakcie świąt
przed sylwestrem
Być może wydaje Ci się, że najlepszym momentem, aby działać jest tylko okres PRZED świętami. Oczywiście masz tutaj rację, jeśli chodzi o prezenty, ALE same święta, czyli dni wolne także sprzyjają zakupom. Zauważ, że w tym czasie sklepy stacjonarne są pozamykane, a ludzie mają dużo czasu, więc zakupy online w tym momencie są bardzo dogodne. Obmyślając swoją strategię marketingową na grudzień dobieraj produkty odpowiednie dla konkretnych etapów. Zajmie to więcej pracy niż stworzenie jednej promocji dla całego miesiąca, jednak przyniesie lepsze efekty.
świąteczne zakupy w e-commerce
Jakie opcje promocji masz do wyboru? Tutaj pole do popisu jest bardzo szerokie. Przedstawię Ci pomysły bardziej oczywiste i te trochę rzadziej praktykowane.
Przeceny produktów
Jak zwiększyć sprzedaż przed świętami? Zaproponuj atrakcyjne obniżki! To najpowszechniejsza forma promocji, która polega na przecenieniu wybranych produktów. Nie polecam jej jednak w święta. Z tego modelu korzystają zazwyczaj stali klienci, którzy dobrze znają Twoją ofertę oraz Ci, którzy kupiliby ten produkty tak czy inaczej. Okres ten jest również niekorzystny dlatego, że prawdopodobnie przeceny wprowadziłeś już na Czarny Piątek i wprowadzisz je również po świętach.
Co więc lepiej zrobić?
Wysyłka gratis
To bardzo dobry chwyt, który często decyduje o zakupie w danym sklepie. Jeżeli cena w konkurencyjnych butikach się nie różni, a tylko Ty gwarantujesz darmową wysyłkę jest duża szansa, że wybór padnie właśnie na Twój sklep.
Jak zwiększyć sprzedaż w święta? Oferując drugi produkt taniej!
W tym wariancie rabat udzielany jest przy zakupie przynajmniej dwóch produktów. Tym sposobem Twoi klienci chętniej wybiorą coś jeszcze, tym samym zwiększy się wartość ich koszyka. Być może zamiast dwóch, wybiorą nawet cztery prezenty.
W zestawie taniej
Pogrupuj swoje produkty w atrakcyjne zestawy które wyjdą taniej niż gdyby ktoś kupował produkty osobno. Dodatkowo zadbaj o atrakcyjne opakowanie, najlepiej w świąteczne akcenty. Kochamy takie proste rozwiązania. Jest to jeden z najskuteczniejszych sposobów na zwiększenie sprzedaży w okresie świątecznym. Nawet jeśli cena zestawu nie będzie aż tak atrakcyjna, wielu ludzi i tak zdecyduje się na zakup. Dlaczego? Bo klienci będą mieli poczucie, że oszczędzają czas – zamiast zastanawiać się nad skompletowaniem zestawu, otrzymają gotowca. I są w stanie za to dobrze zapłacić, szczególnie w okresie przedświątecznym.
Dwa produkty w cenie jednego
Ta opcja może ulegać wariacjom. Możesz ją zmodyfikować i wprowadzić 4 produkty w cenie 3, 3 w cenie 2 itd.
Minimalny koszt zakupów, aby uzyskać bonifikatę
Ten model promocji opiera się na wartości koszyka, ustala się bowiem cenę od której obowiązuje rabat. Aby wprowadzić ten model w Twoim sklepie musi być korzystna struktura cen produktów. O co dokładnie chodzi? Klient nie lubi być naciągany, jeżeli więc ustalisz kwotę od której obowiązuje rabat na 250 zł, a w sklepie posiadasz ubrania o cenie 230 zł i nic tańszego więcej osób się zdenerwuje i prawdopodobnie zrezygnuje z zakupu. Wprowadzając taką promocję musisz więc oferować droższe produkty, ale również te tańsze, które będą służyły jako “zapychacze” - ktoś wybierze je jako dodatkowe, aby dostać rabat. Tym chętniej je doda, jeżeli będą do tego atrakcyjne.
Gratisy do produktów
Tutaj ogranicza Cię tylko Twoja kreatywność. Pomyśl co pasuje do Twoich produktów, co mógłbyś stworzyć niskim kosztem, a co dałoby wartość dodatkową Twoim klientom. Na pewno sprawdzi się pakowanie na prezent. Możesz więc zrobić akcję promocyjną, gdzie przed świętami wszystkie produkty wyślesz już zapakowane w świąteczny papier. Dodatkowa praca dla Ciebie, ale efekty sprzedażowe mogą Ci to zrekompensować.
Coś bardziej pomysłowego na to, jak zwiększyć sprzedaż w święta? Proszę bardzo. Stwórz grę, zabawę, w którą Twoi klienci będą mogli pograć w święta. Może to być prosta gra planszowa, kolorowanka, karty, albo zwykła krzyżówka. Takim dodatkiem może być chociażby kalendarz odliczający dni do świąt z Twoim logo, lub czekoladowy Mikołaj.
Nie masz możliwości stworzyć czegoś materialnego? Możesz napisać własny e-book np. ze świątecznymi przepisami.
Pamiętaj jednak żeby dodatek w jakiś sposób nawiązywał do tematyki Twojego sklepu i żeby było gdzieś widoczne Twoje logo. Każdy, nawet najmniejszy prezent jest czymś miłym dla odbiorców, a to pozytywnie wpływa na Twój PR.
Ograniczenia czasowe danej promocji
Jeżeli już zdecydujesz się wprowadzić jakieś rabaty/przeceny warto ustawić przedział czasowy w jakim będą one obowiązywać. Presja czasu, fakt że promocja niedługo się kończy działa mobilizująco na kupujących. Mają oni także poczucie, że jest to oferta limitowana. A jeśli już o tym mowa…
Limitowane oferty
Warto wykorzystać okres przedświąteczny, aby stworzyć wyjątkowe oferty. Limitowane edycje, które dostępne są tylko w danym czasie cieszą się dużym zainteresowaniem. Jeśli np. prowadzisz butik z ubraniami może warto na czas świąt dodać projekty z takimi motywami. Możesz wykorzystać ten pomysł także w innej branży.
Karty podarunkowe
Jeśli nie masz takich w ofercie warto wprowadzić je w okresie świątecznym. Pamiętaj bowiem, że zamawianie prezentów przez Internet wiąże się z ryzykiem, że paczka nie dojdzie do Wigilii. I co wtedy? Dobrym pomysłem jest zaoferowanie karty podarunkowej, którą można wysłać e-mailem. Wystarczy kod, a odbiorca będzie mógł zrealizować zakup. I kryzys zażegnany. :) Karty podarunkowe warto specjalnie promować po 18 grudnia jako prezent last minute. Idąc tym tropem dalej…
Gwarancja dostawy w terminie
Jeśli zamawiałeś coś przed świętami doskonale wiesz, jaki jest wtedy rozgardiasz i problem z terminowością dostaw. Jest to więc kolejny punkt, który może przekonać klientów, aby dokonali zakupu właśnie w Twoim sklepie. Być może jest to ciężkie do wykonania z perspektywy dostawcy, jednak stanowi niekwestionowaną przewagę konkurencyjną. Klienci bowiem są w stanie zapłacić więcej, kiedy mają pewność, że prezent zdąży do nich dotrzeć na czas.
Rabat na następne zakupy
Gdy ktoś dokona zakupu możesz wysłać do niego e-maila ze spersonalizowanym rabatem na kolejne zakupy. Taki prezent będzie nie tylko miłym zaskoczeniem, może także przekonać odbiorcę do kolejnej wizyty w Twoim sklepie. Ten model promocji może być elementem strategii przeobrażenia klientów okazjonalnych w klientów lojalnych.
Podobnie zadziała:
Rabat za zapis do Newslettera
Zaproponuj swoim odbiorcom specjalny rabat, który otrzymają za zapis do Newslettera. Strategia ta na pewno nie przyniesie 100% skuteczności, większość osób bowiem zrobi to tylko dla rabatu, jednak zdobywając e-mail i zgodę odbiorcy na marketing możesz docierać do niego ze swoim przekazem długo po zakończeniu akcji.
A co z lojalnymi klientami? Ich też warto docenić.
Rabat dla lojalnych klientów
Jeżeli ktoś jest Twoim stałym klientem priorytetem dla Ciebie powinno być dbanie o niego. Tym samym w święta warto to pokazać, wysyłając mu specjalny kod rabatowy lub chociażby e-mailową kartkę świąteczną.
Rabat dla porzuconych koszyków
Powodów przez które ktoś nie dokonał u Ciebie zakupów może być dużo, od znalezienia lepszej oferty po losowe sytuacje życiowe. Jednak szansa, że sam powróci do sklepu jest mała. Możesz jednak przekonać takiego klienta wysyłając mu nie tylko przypomnienie o porzuconym koszyku, ale również oferując rabat na te zakupy. Automatyzując ten proces na swojej platformie unikniesz nakładów pracy, a być może zyskasz więcej zamówień.
Współpraca z Influencerami
Jak zwiększyć sprzedaż przed świętami i w ich trakcie, zbytnio się nie wysilając? Kolejną skuteczną opcją promocji jest współpraca z liderami opinii. Tutaj możesz zdecydować się na osobę o większym zasięgu, jednak wtedy cena współpracy również będzie wyższa, lub na tzw. mikroinfluencera. Mikroinfluencer to osoba, która ma wysokie zasięgi, jednak nie dorównuje w tej liczbie influencerom. Taka dobrze rokująca osoba nie tylko będzie chciała mniej za współpracę, jej plusem będzie także to, że reklamuje mniej marek. Dla Ciebie oznacza to, że Twój produkt nie zginie wśród innych. Warto rozważyć ten sposób promocji, uchodzi on za najbardziej naturalny i nie jest tak nachalny jak tradycyjne reklamy. Zanim jednak zdecydujesz się na wspólne działanie należy dokładnie omówić zakres obowiązków obu stron. Jeżeli spodoba Ci się współpraca, a kampania zdobędzie zadowalające wyniki warto pomyśleć o długoterminowej umowie partnerskiej.
Wpis na blogu
Dobrym i darmowym pomysłem, jeżeli prowadzisz sklepowego bloga, jest napisanie tematycznego wpisu. Taki artykuł może przedstawiać pomysły na prezenty, sposoby pakowania, ciekawe zastosowania produktów itp. Tutaj wszystko zależy od branży i od Twojego pomysłu. Pamiętaj jednak żeby linkować do swoich produktów. Dobrze to wpłynie na profil linków wewnętrznych, czyli na pozycjonowanie. Jeżeli użyjesz słów kluczowych możesz także wypozycjonować się w wyszukiwarce Google. Ilu z nas co roku wpisuje "Najlepszy prezent dla Babci/Mamy/Dziewczyny?"
Ja się przyznaję. 🙋
Stworzenie odpowiednich kategorii
Przed świętami możesz wprowadzić w swoim sklepie nowe kategorie. Takie jak: prezenty do 50 zł, prezenty dla mężczyzn itp. Klienci bardzo lubią możliwość szybkiego odnalezienia tego czego szukają. Oszczędza to ich czas i energię jaką musieliby sami na to poświęcić.
Nietypowe akcje Pomyśl co kojarzy Ci się ze świętami i wykorzystaj to. Dla mnie jedną z takich rzeczy jest kalendarz adwentowy. Jako dziecko nie mogłam doczekać się tej chwili każdego dnia kiedy otwierałam kolejne okienko, tym samym odliczając czas do świąt. Obudowanie kampanii marketingowej w ten sposób będzie wyjątkowym pomysłem. W oparciu o ideę kalendarza adwentowego można stworzyć promocję, np. codziennie przecenić inny produkt. Możesz śledzić statystyki swojego sklepu i oferować ten, który cieszy się największą popularnością. Ludzie chętnie będą czekać na to co pojawi się jutro. Działa tu także, już wyżej przeze mnie wspomniany, mechanizm ograniczenia czasowego. Jednocześnie przyciągniesz do siebie nowych klientów i łatwiej będzie Ci przekonać ich do śledzenia sytuacji w Twoim sklepie.
Co prawda omówiłam już wszystkie opcje promocji, jakie przyszły mi do głowy. Na tym jednak nie koniec!
O czym jeszcze dobrze pamiętać?
Nie warto wprowadzać wszystkich możliwych promocji, najlepiej ogranicz się do dwóch. Im więcej dasz możliwości wyboru swoim klientom, tym bardziej będą niezdecydowani. Pamiętaj także, że oferta musi być jasna i czytelna. Tak samo jej komunikacja. Reklamując swoje produkty zwróć uwagę, aby informacje były dla każdego zrozumiałe.
Dobierz odpowiednią datę promocji i komunikuj ją odpowiednio wcześnie. Pomoże Ci w tym nasza infografika.
ważne daty w e-commerce
Zwiększ budżet. W okresie przedświątecznym reklamy atakują nas z każdej strony. Możesz być pewien, że Twoja konkurencja nie śpi i również planuje marketingowe akcje. Warto więc na ten czas zwiększyć promocyjny budżet, aby dotrzeć do klientów i nie zginąć w tłumie.
Wybierz odpowiednie środki przekazu. Sam najlepiej znasz swoją branżę i swoich klientów. Przynajmniej mam taką nadzieję ;) Wybierz więc odpowiednie miejsce, gdzie poinformujesz ich o swojej świątecznej akcji. Mogą to być kanały Social Media, blog, Newsletter, reklama w Google Ads. itd.
Podkreśl swoje mocne strony. Będą to na pewno: możliwość wymiany towaru, pomoc, a także szybki i łatwy kontakt. Czasem warto postawić na pierwszym miejscu oczywiste rzeczy, na których zawsze zależy klientom.
To ostatnie stwierdzenie przypomniało mi genialną scenę z serialu Mad Men.
Marketingowa scena z filmu Mad Men
Wiesz już doskonale, jak wykorzystać święta w sklepie internetowym. Budowanie atmosfery, odnoszenie się do emocji i wyjątkowość oferty to kluczowe czynniki na których powinieneś oprzeć świąteczną kampanię. Jednocześnie nie zapominając w tym wszystkim o swoich biznesowych celach. Pamiętaj też, by zbytnio nie nadwyrężać zaufania – jeśli zaproponujesz fikcyjne promocje, klienci to zapamiętają i w kolejnym sezonie świątecznym wybiorą Twoją konkurencję! Jeżeli chcesz poznać więcej możliwości promocji swojego sklepu internetowego zapraszam Cię do przeczytania mojego poprzedniego artykułu.
Spis treści
Następny wpis
Shoplo przenosi się na Shoper - zostać czy zmigrować sklep? Jakie są inne opcje?
Poprzedni wpis
16 sposobów na przyciągnięcie Klientów do Twojego sklepu internetowego
Element dekoracyjny strony
Nie odkładaj decyzji na jutro.
Podejmij ją już dziś!
Testuj 14 dni za darmo i bez zobowiązań
Dodaj komentarz
Odpowiadasz na komentarz  
Imię i nazwisko
Komentarz
Dodaj komentarz
Dziękujemy, komentarz zostanie dodany po zaakceptowaniu przez administratora.