Cennik
Integracje
Integracje dla Twojego sklepu internetowego
Płatności
Kurierzy
Hurtownie
Multichannel
Księgowość
Marketing
Moduły
Hurtownie
Ptak
Integracja umożliwia synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz usprawnia proces zamówień.
TIM
Integracja pozwala na automatyczne pobieranie danych o produktach, aktualizację cen i dostępności.
IVON
Integracja umożliwia aktualizowanie asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz sprawne składanie zamówień.
TextileDECO
Integracja automatyzuje aktualizację produktów, cen i dostępności, a także umożliwia sprawne składanie zamówień.
VMP
Integracja z hurtownią VMP automatyzuje synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych.
Zwegrodzki
Integracja z hurtownią Zwegrodzki automatyzuje synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz ułatwia składanie zamówień.
Więcej ->
Zobacz inne hurtownie, z którymi Selesto umożliwia integrację dla Twojego sklepu internetowego.
Multichannel
Ceneo
Integracja umożliwia automatyczne eksportowanie ofert ze sklepu internetowego, synchronizację cen i stanów magazynowych.
Zalando
Integracja z Zalando umożliwia automatyczne przesyłanie oferty, cen i stanów magazynowych ze sklepu internetowego do platformy
Baselinker
Integracja umożliwia centralne zarządzanie zamówieniami, ofertami i stanami magazynowymi z różnych platform sprzedażowych oraz automatyczną synchronizację danych.
Allegro
Integracja pozwala na automatyczną synchronizację ofert, cen, stanów magazynowych oraz zarządzanie zamówieniami bezpośrednio w sklepie internetowym.
Google Merchant Center
Integracja umożliwia automatyczną synchronizację ofert, cen i stanów magazynowych, zapewniając ich aktualność w kampaniach produktowych Google.
Domodi
Integracja z Domodi pozwala na automatyczne aktualizowanie oferty, cen i stanów magazynowych sklepu internetowego.
Księgowość
BSX Printer
Integracja umożliwia bezpośrednie przesyłanie danych z systemu do drukarki, automatyzując proces drukowania np. paragonów jako dokumentów sprzedażowych w czasie rzeczywistym.
Dotykacka
Integracja polega na synchronizacji danych pomiędzy oprogramowaniem POS a innymi systemami, umożliwiając automatyczne przesyłanie informacji o sprzedaży, magazynie, czy zamówieniach do zewnętrznych aplikacji.
IFIRMA
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie danych o sprzedaży, fakturach i płatnościach z systemu do platformy iFirma, ułatwiając zarządzanie księgowością i raportowaniem finansowym.
Fakturownia
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie informacji o sprzedaży i wystawionych fakturach z systemu do Fakturowni, co przyspiesza i upraszcza proces wystawiania faktur oraz zarządzania dokumentacją.
Marketing
Google ADS
Integracja umożliwia synchronizację danych o produktach i sprzedaży, optymalizując kampanie reklamowe.
Google Analitycs
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie danych o ruchu i sprzedaży, umożliwiając analizę wyników strony.
Trustisto
Integracja umożliwia zbieranie i wyświetlanie ruchu klientów, poprawiając reputację sklepu online.
Rating Captain
Integracja pozwala na zbieranie i wyświetlanie opinii klientów, wspierając budowanie zaufania do sklepu.
Trusted Shops
Integracja pozwala na zbieranie opinii klientów i wyświetlanie certyfikatu zaufania, zwiększając wiarygodność sklepu.
Edrone
Integracja umożliwia wysyłanie spersonalizowanych ofert i wiadomości do klientów na podstawie ich aktywności.
Facebook Pixel
Integracja umożliwia zbieranie danych o użytkownikach w celu precyzyjnego targetowania reklam na Facebooku i Instagramie.
Moduły
Strikemail (email automation)
Integracja pozwala na automatyzację wysyłki spersonalizowanych e-maili do klientów na podstawie ich zachowań i interakcji ze sklepem internetowym.
Notifero (social proof)
Integracja umożliwia wysyłanie powiadomień push, które pokazują aktywność innych użytkowników, zwiększając zaufanie do sklepu.
AutoInvoice (faktury)
Integracja automatycznie wystawia faktury na podstawie zamówień w sklepie internetowym, usprawniając proces księgowości.
TakeGift (karty podarunkowe)
Integracja pozwala na łatwe tworzenie, sprzedaż i zarządzanie kartami podarunkowymi w sklepie internetowym, umożliwiając klientom zakup prezentów w formie kart.
Reet (szybkie zwroty)
Integracja umożliwia automatyzację procesu zwrotów w sklepie internetowym, umożliwiając klientom szybkie i łatwe składanie zwrotów produktów bezpośrednio przez panel Klienta.
SSLA (portal wsparcia)
Integracja pozwala na łatwe zarządzanie zgłoszeniami i obsługę klienta poprzez portal wsparcia, umożliwiając klientom zgłaszanie problemów i szybkie otrzymywanie pomocy.
Zobacz wszystkie integracje
Funkcje
Funkcje, które wspierają Twój biznes!
Wygląd
Konfiguracja
Asortyment
Zamówienia i magazyn
Użytkownicy i Klienci
Konfiguracja
Multisklep i multidomain
Jeden panel administracyjny sklepu połączony z wieloma magazynami i domenami. Napisz da nas a zbudujemy dla Ciebie dedykowaną architekturę sprzedaży
Progresive Web App (PWA)
Sklep internetowy dostępny jako apka na smartfonie Twoich Klientów? Spraw, aby Twoi Klienci mieli Twój sklep zawsze pod ręką.
Darmowy certyfikat SSL
Całkowicie bezpłatny i wbudowany w Twój sklep certyfikat SSL. Na Selesto Twoja strona jest szyfrowana i całkowicie bezpieczna.
Zarządzanie JavaScript
Jesteś programistą i chcesz zbudować coś samodzielnie? Na Selesto możesz dowolnie nadpisywać wbudowany kod JS własnym kodem.
Powiadomienia mailowe
Funkcja automatycznego wysyłania powiadomień mailowych umożliwia wysyłanie wiadomości o statusie zamówienia bez potrzeby ręcznej interwencji.
Backup danych
Funkcja umożliwia regularne tworzenie kopii zapasowych informacji przechowywanych w sklepie, zapewniając ich bezpieczeństwo i możliwość przywrócenia w razie awarii.
Asortyment
Zestawy produtkowe
Grupuj swoje produkty w dowolne kombinacje i sprzedawaj je jako zestawy np. w innej cenie.
Produkty powiązane
Łącz swoje produkty poprzez powiązania i wyświetlaj np. inne warianty kolorystyczne
Produkty polecane
Twórz wariacje zakupowe wyświetlając Swoim Klientom inne opcje do wyboru w ramach jednej karty produktowej
Produkty elektroniczne
Sprzedawaj e-booki, grafiki, zdjęcia, muzykę, filmy i dowolne inne produkty elektroniczne w zautomatyzowany sposób.
Sprzedaż w modelu "pre-order"
Badaj rynek wprowadzając nowe produkty i testując popyt poprzez ich udostępnienie z wyprzedzeniem.
Grupy produktów
Funkcja pozwala na organizowanie produktów w zbiory, ułatwiając klientom nawigację i wyszukiwanie podobnych artykułów.
Warianty
Warianty umożliwiają oferowanie produktów w różnych opcjach, takich jak rozmiar, kolor czy materiał.
Zamówienia i magazyn
Powiadomienia o dostępności produktu
Funkcja pozwala klientom na zapis do automatycznego maila wysyłanego, gdy niedostępny produkt pojawi się w sprzedaży.
Blokowanie produktów
Funkcja polega na zarezerwowaniu produktu w koszyku, co uniemożliwia jego zakup przez innych użytkowników w trakcie realizacji płatności.
Wyszukiwanie zamówień
System umożliwia skorzystanie z zaawansowanej wyszukiwarki zamówień na podstawie zdefiniowanych zapytań np. adres mailowy.
Raportowanie sprzedaży
Istnieje możliwość generowania wykresów sprzedaży wybranych produktów w przedziale dat oraz w podziale na warianty.
Raportowanie zamówień
Funkcja pozwala na generowanie raportów w postaci PDF lub XLS z listą zamówień w wybranym przedziale dat.
Zarządzanie stanami magazynowymi
System pilnuje bieżącej aktualności stanów magazynowych, co umożliwia sprzedaż rzeczywiście posiadanych produktów.
Zobacz wszystkie funkcje
BlogPomocWypróbuj za darmo
SelestoBlogJak znaleźć hurtownie i dostawców dla swojego sklepu internetowego?
Usługi

Jak znaleźć hurtownie i dostawców dla swojego sklepu internetowego?

Rafał Słoma
Rafał Słoma
18.12.2024
Hurtownie i dostawcy
Jesteś sprzedawcą i masz problem, skąd brać towar do sklepu internetowego? To częsta bolączka zwłaszcza początkujących przedsiębiorców, którzy chcą sprzedawać w modelu dropshippingowym. Podmiotów, które mogą dostarczyć pożądany asortyment, jest mnóstwo, ale nie każdy zechce podjąć współpracę na odpowiadających Ci warunkach. Warto więc zawczasu dowiedzieć się, jak szukać hurtowni, aby sprzedaż była opłacalna.

Sprawdź nasz poradnik i dowiedz się, skąd wziąć towar do sprzedaży i jak podjąć współpracę z hurtownią na korzystnych warunkach.
Skąd wziąć towar do sprzedaży?
Powodzenie w handlu zależy nie tylko od intensywności kampanii marketingowych czy pozycjonowania witryny. Na wysokość obrotów wpływ ma również szerokość i jakość asortymentu. Nad tym, skąd brać towar do sklepu internetowego, warto więc zastanowić się przed uruchomieniem sprzedaży. Masz kilka opcji:
Sprzedaż własnego towaru. To korzystna finansowo opcja, która daje Ci dowolność ustalania cen. Możesz niemal dowolnie kształtować swoją politykę sprzedażową. Jest to jednak zajęcie niszowe i jeśli nie dotyczy rękodzieła – zwyczajnie drogie.
Współpraca z hurtownią internetową. To zwykle pierwsza myśl sprzedawców, którzy zastanawiają się, skąd brać towar do sklepu internetowego. Współpraca z hurtownią zapewnia sporą elastyczność działania, dostęp do szerokiego asortymentu i duże możliwości w zakresie polityki cenowej. Jest to również dobra opcja dla osób zastanawiających się, gdzie zamówić towar na handel bez inwestycji początkowych – znaczna część hurtowni współpracuje również w systemie dropshippingowym.
Zakup towaru od producenta. Często jest to atrakcyjne finansowo rozwiązanie – kupując towar bez pośredników, możesz narzucić większą marżę. Niestety, w takiej sytuacji w grę wchodzi zakup dużej liczby produktów, a więc i spore wydatki początkowe i związane z nim ryzyko inwestycyjne.
Jak znaleźć dostawcę
Choć wszystkie przedstawione opcje mają swoje zalety, początkujący sprzedawcy najbardziej skorzystają na współpracy z hurtownią. Taki model sprzedażowy pozwala lepiej odpowiedzieć na zapotrzebowanie konsumentów, zapewnia bezpieczeństwo finansowe i ułatwia start w branży. Warto przy tym zauważyć, że niektóre hurtownie są również producentami przynajmniej części oferowanego towaru, co daje bardzo dużą elastyczność, nieosiągalną w innych przypadkach. Gdzie i jak pozyskać dostawców do sklepu internetowego?
Gdzie szukać hurtowni do współpracy?
Naturalną odpowiedzią na pytanie, jak pozyskać dostawców, jest… wyszukać ich w Google. To najprostszy sposób, który zapewni Ci namiary na mnóstwo potencjalnych kontrahentów. Ich weryfikacja może być jednak czasochłonna, więc dobrze wspomóc się również innymi metodami poszukiwań.

Jeśli nie wiesz, gdzie szukać hurtowni do współpracy lub poszukiwania na własną rękę nie przyniosły oczekiwanego rezultatu, skorzystaj z listy hurtowni współpracujących z Twoją platformą e-commerce. Gotowe integracje z hurtowniami mają wiele zalet – przede wszystkim dostawcy są już sprawdzeni, wiarygodni i przeważnie mogą Ci zaproponować korzystne warunki finansowe. Poza tym integracje:
możesz uruchomić naprawdę łatwo;
umożliwiają automatyczne wprowadzenie nawet kilku tysięcy produktów wraz z ich opisami (choć zalecamy stworzenie unikalnych tekstów, aby wspomóc działania SEO), fotografiami czy parametrami;
pozwalają Ci dowolnie ustalić częstotliwość aktualizacji cen i stanów magazynowych.
Dzięki temu nie stracisz czasu na ręczne wprowadzanie informacji i będziesz mieć dostęp do stale aktualnych informacji. Co więcej, jeśli wiesz już, gdzie zamówić towar na handel, ale wybrany dostawca jeszcze nie współpracuje z Twoją platformą e-commerce, możesz skorzystać z indywidualnej integracji! W większości przypadków będziesz potrzebować do tego tylko pliku produktowego, który otrzymasz od hurtowni.
Skąd wziąć produkty
Skąd wziąć produkty do dropshippingu?
Największą zaletą dropshippingu jest to, że nie musisz zastanawiać się, gdzie kupić towar do sklepu internetowego. Możesz sprzedawać bez fizycznego posiadania produktów! W tym modelu handlowym Ty zajmujesz się pozyskiwaniem klientów i rejestracją zamówień, a ich pakowanie i wysyłka leży po stronie hurtowni.

Skąd wziąć produkty do dropshippingu? Podobnie jak w przypadku hurtowni, możesz skorzystać z gotowego modułu dostępnego na Twojej platformie e-commerce lub wyszukać dostawcę samodzielnie. Dobrym rozwiązaniem (i sprawdzi się to również w przypadku tradycyjnej współpracy z hurtownią) jest wzięcie udziału w targach e-commerce, przejrzenie grup internetowych zrzeszających podmioty działające w tej branży czy skontaktowanie się z lokalnymi dostawcami.
Jak podjąć współpracę z hurtownią i nie stracić?
Dla opłacalności inwestycji istotne jest nie tylko, gdzie kupić towar do sklepu internetowego, ale też jak pozyskiwać dostawców, którzy są w stanie zaproponować korzystne warunki.

Na co zwracać uwagę przy wyborze dostawcy? W pierwszej kolejności zwróć uwagę na stawki obowiązujące w danym miejscu. Zbyt wysokie nie dają Ci dużego pola do działania w zakresie zwiększenia swojej konkurencyjności w branży. W takim przypadku eliminujesz też możliwość stosowania częstych promocji czy przyznawania rabatów – bardzo ważnych dla klientów czynników zakupowych.
pozyskiwanie dostawców
Gdzie zamówić towar na handel? Jak wybrać właściwą hurtownię? Ważna jest przede wszystkim elastyczność dostawcy. Jeśli tylko istnieje taka opcja, warto podjąć współpracę z podmiotem, który może zaproponować Ci kredyt kupiecki lub atrakcyjne rabaty ze względu na ilość zamawianego towaru.

Zachowaj większą ostrożność przy wyborze partnera do dropshippingu. Zwróć uwagę na:
w jaki sposób rozpatrywane będą reklamacje;
kto przyjmuje zwroty towarów;
kto przejmuje na siebie obowiązek informacyjny względem klientów;
określenie zasad dotyczących pakowania towarów;
wybranie odpowiednich przewoźników.
Na szczęście dropshipping jest coraz bardziej popularny w naszym kraju, dzięki czemu większość dostawców jest elastyczna i konkurencyjna. Szybki rozwój e-commerce daje Ci naprawdę duże możliwości, a to, jak pozyskać dostawców do sklepu internetowego, przestaje być już problemem.
Spis treści
Następny wpis
Jak przerabiać zdjęcia? Optymalizacja grafik dla sklepu internetowego w programie Gimp
Poprzedni wpis
Shoplo przenosi się na Shoper - zostać czy zmigrować sklep? Jakie są inne opcje?
Element dekoracyjny strony
Nie odkładaj decyzji na jutro.
Podejmij ją już dziś!
Testuj 14 dni za darmo i bez zobowiązań
Dodaj komentarz
Odpowiadasz na komentarz  
Imię i nazwisko
Komentarz
Dodaj komentarz
Dziękujemy, komentarz zostanie dodany po zaakceptowaniu przez administratora.