Grupy produktowe pozwalają na prezentację asortymentu od razu na stronie głównej. Warto wykorzystać te sekcje do przedstawienia bestsellerów albo nowości.
Slider oraz baner (pierwszy jest animowany, drugi statyczny) możesz wykorzystać, aby dać znać swoim klientom, że został wprowadzony nowy produkt albo oferujesz darmową przesyłkę. Dodatkową opcją tych dwóch sekcji jest możliwość podlinkowania ich.
Newsletter zawiera w sobie pole do wprowadzenia adresu mailowego przez klienta. Dzięki temu zbudujesz bazę chętnych osób, do których możesz wrócić bezpośrednio z akcjami marketingowymi.
Opinie pokazują, że sklep posiada dobrej jakości produkty, a to buduje wiarygodność wśród klientów.
Swoich kupujących możesz zainspirować stylizacjami wprowadzając sekcję Instagram. Wystarczy, że podepniesz swoje konto.
Kod HTML to potężne narzędzie. Jeśli jesteś zaawansowanym użytkownikiem to tak naprawdę nie masz ograniczeń. Możesz tworzyć ciekawe wizualnie treści, jednocześnie wspierając je funkcjonalnością (np. klikane okładki produktowe).
Sekcja układ pozwala Ci na wyeksponowanie asortymentu w taki sam sposób jak robią to najwięksi projektanci (
zobacz) na swoich witrynach internetowych. Wystarczy jedno kliknięcie, aby przenieść klienta na stronę zakupową konkretnego produktu lub kategorii produktów.
Info to wyróżniony pasek graficznym, na którym możesz zamieścić informacje na temat darmowej dostawy, możliwości zwrotu towaru albo poinformować kupującego, o tym, że korzystasz z bezpiecznych metod płatności.
Promocja odliczanie to specjalna sekcja z wyeksponowanymi produktami objętymi promocją, która informuje klienta ile czasu będzie obowiązywał okres promocyjny.
Galeria produktów pozwala na wyeksponowanie wybranego asortymentu wraz z krótkim opisem. Jest to to dobra opcja do budowania contentu!