Cennik
Integracje
Integracje dla Twojego sklepu internetowego
Płatności
Kurierzy
Hurtownie
Multichannel
Księgowość
Marketing
Moduły
Hurtownie
Ptak
Integracja umożliwia synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz usprawnia proces zamówień.
TIM
Integracja pozwala na automatyczne pobieranie danych o produktach, aktualizację cen i dostępności.
IVON
Integracja umożliwia aktualizowanie asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz sprawne składanie zamówień.
TextileDECO
Integracja automatyzuje aktualizację produktów, cen i dostępności, a także umożliwia sprawne składanie zamówień.
VMP
Integracja z hurtownią VMP automatyzuje synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych.
Zwegrodzki
Integracja z hurtownią Zwegrodzki automatyzuje synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz ułatwia składanie zamówień.
Więcej ->
Zobacz inne hurtownie, z którymi Selesto umożliwia integrację dla Twojego sklepu internetowego.
Multichannel
Ceneo
Integracja umożliwia automatyczne eksportowanie ofert ze sklepu internetowego, synchronizację cen i stanów magazynowych.
Zalando
Integracja z Zalando umożliwia automatyczne przesyłanie oferty, cen i stanów magazynowych ze sklepu internetowego do platformy
Baselinker
Integracja umożliwia centralne zarządzanie zamówieniami, ofertami i stanami magazynowymi z różnych platform sprzedażowych oraz automatyczną synchronizację danych.
Allegro
Integracja pozwala na automatyczną synchronizację ofert, cen, stanów magazynowych oraz zarządzanie zamówieniami bezpośrednio w sklepie internetowym.
Google Merchant Center
Integracja umożliwia automatyczną synchronizację ofert, cen i stanów magazynowych, zapewniając ich aktualność w kampaniach produktowych Google.
Domodi
Integracja z Domodi pozwala na automatyczne aktualizowanie oferty, cen i stanów magazynowych sklepu internetowego.
Księgowość
BSX Printer
Integracja umożliwia bezpośrednie przesyłanie danych z systemu do drukarki, automatyzując proces drukowania np. paragonów jako dokumentów sprzedażowych w czasie rzeczywistym.
Dotykacka
Integracja polega na synchronizacji danych pomiędzy oprogramowaniem POS a innymi systemami, umożliwiając automatyczne przesyłanie informacji o sprzedaży, magazynie, czy zamówieniach do zewnętrznych aplikacji.
IFIRMA
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie danych o sprzedaży, fakturach i płatnościach z systemu do platformy iFirma, ułatwiając zarządzanie księgowością i raportowaniem finansowym.
Fakturownia
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie informacji o sprzedaży i wystawionych fakturach z systemu do Fakturowni, co przyspiesza i upraszcza proces wystawiania faktur oraz zarządzania dokumentacją.
Marketing
Google ADS
Integracja umożliwia synchronizację danych o produktach i sprzedaży, optymalizując kampanie reklamowe.
Google Analitycs
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie danych o ruchu i sprzedaży, umożliwiając analizę wyników strony.
Trustisto
Integracja umożliwia zbieranie i wyświetlanie ruchu klientów, poprawiając reputację sklepu online.
Rating Captain
Integracja pozwala na zbieranie i wyświetlanie opinii klientów, wspierając budowanie zaufania do sklepu.
Trusted Shops
Integracja pozwala na zbieranie opinii klientów i wyświetlanie certyfikatu zaufania, zwiększając wiarygodność sklepu.
Edrone
Integracja umożliwia wysyłanie spersonalizowanych ofert i wiadomości do klientów na podstawie ich aktywności.
Facebook Pixel
Integracja umożliwia zbieranie danych o użytkownikach w celu precyzyjnego targetowania reklam na Facebooku i Instagramie.
Moduły
Strikemail (email automation)
Integracja pozwala na automatyzację wysyłki spersonalizowanych e-maili do klientów na podstawie ich zachowań i interakcji ze sklepem internetowym.
Notifero (social proof)
Integracja umożliwia wysyłanie powiadomień push, które pokazują aktywność innych użytkowników, zwiększając zaufanie do sklepu.
AutoInvoice (faktury)
Integracja automatycznie wystawia faktury na podstawie zamówień w sklepie internetowym, usprawniając proces księgowości.
TakeGift (karty podarunkowe)
Integracja pozwala na łatwe tworzenie, sprzedaż i zarządzanie kartami podarunkowymi w sklepie internetowym, umożliwiając klientom zakup prezentów w formie kart.
Reet (szybkie zwroty)
Integracja umożliwia automatyzację procesu zwrotów w sklepie internetowym, umożliwiając klientom szybkie i łatwe składanie zwrotów produktów bezpośrednio przez panel Klienta.
SSLA (portal wsparcia)
Integracja pozwala na łatwe zarządzanie zgłoszeniami i obsługę klienta poprzez portal wsparcia, umożliwiając klientom zgłaszanie problemów i szybkie otrzymywanie pomocy.
Zobacz wszystkie integracje
Funkcje
Funkcje, które wspierają Twój biznes!
Wygląd
Konfiguracja
Asortyment
Zamówienia i magazyn
Użytkownicy i Klienci
Konfiguracja
Multisklep i multidomain
Jeden panel administracyjny sklepu połączony z wieloma magazynami i domenami. Napisz da nas a zbudujemy dla Ciebie dedykowaną architekturę sprzedaży
Progresive Web App (PWA)
Sklep internetowy dostępny jako apka na smartfonie Twoich Klientów? Spraw, aby Twoi Klienci mieli Twój sklep zawsze pod ręką.
Darmowy certyfikat SSL
Całkowicie bezpłatny i wbudowany w Twój sklep certyfikat SSL. Na Selesto Twoja strona jest szyfrowana i całkowicie bezpieczna.
Zarządzanie JavaScript
Jesteś programistą i chcesz zbudować coś samodzielnie? Na Selesto możesz dowolnie nadpisywać wbudowany kod JS własnym kodem.
Powiadomienia mailowe
Funkcja automatycznego wysyłania powiadomień mailowych umożliwia wysyłanie wiadomości o statusie zamówienia bez potrzeby ręcznej interwencji.
Backup danych
Funkcja umożliwia regularne tworzenie kopii zapasowych informacji przechowywanych w sklepie, zapewniając ich bezpieczeństwo i możliwość przywrócenia w razie awarii.
Asortyment
Zestawy produtkowe
Grupuj swoje produkty w dowolne kombinacje i sprzedawaj je jako zestawy np. w innej cenie.
Produkty powiązane
Łącz swoje produkty poprzez powiązania i wyświetlaj np. inne warianty kolorystyczne
Produkty polecane
Twórz wariacje zakupowe wyświetlając Swoim Klientom inne opcje do wyboru w ramach jednej karty produktowej
Produkty elektroniczne
Sprzedawaj e-booki, grafiki, zdjęcia, muzykę, filmy i dowolne inne produkty elektroniczne w zautomatyzowany sposób.
Sprzedaż w modelu "pre-order"
Badaj rynek wprowadzając nowe produkty i testując popyt poprzez ich udostępnienie z wyprzedzeniem.
Grupy produktów
Funkcja pozwala na organizowanie produktów w zbiory, ułatwiając klientom nawigację i wyszukiwanie podobnych artykułów.
Warianty
Warianty umożliwiają oferowanie produktów w różnych opcjach, takich jak rozmiar, kolor czy materiał.
Zamówienia i magazyn
Powiadomienia o dostępności produktu
Funkcja pozwala klientom na zapis do automatycznego maila wysyłanego, gdy niedostępny produkt pojawi się w sprzedaży.
Blokowanie produktów
Funkcja polega na zarezerwowaniu produktu w koszyku, co uniemożliwia jego zakup przez innych użytkowników w trakcie realizacji płatności.
Wyszukiwanie zamówień
System umożliwia skorzystanie z zaawansowanej wyszukiwarki zamówień na podstawie zdefiniowanych zapytań np. adres mailowy.
Raportowanie sprzedaży
Istnieje możliwość generowania wykresów sprzedaży wybranych produktów w przedziale dat oraz w podziale na warianty.
Raportowanie zamówień
Funkcja pozwala na generowanie raportów w postaci PDF lub XLS z listą zamówień w wybranym przedziale dat.
Zarządzanie stanami magazynowymi
System pilnuje bieżącej aktualności stanów magazynowych, co umożliwia sprzedaż rzeczywiście posiadanych produktów.
Zobacz wszystkie funkcje
BlogPomocWypróbuj za darmo
SelestoPomocKonfiguracja BaseLinker

Konfiguracja BaseLinker

BaseLinker to system do integracji różnych platform e-commerce i automatyzacji procesów. Umożliwia on kompleksową obsługę wszystkich zamówień ze sklepu jak i innych kanałów marketplace. Pozwala na masowe wystawianie oraz edycję aukcji i ofert. Automatycznie synchronizuje stany magazynowe i ceny na marketplace. Jest to doskonałe narzędzie do zarządzania wieloma kanałami sprzedaży.
Pozyskanie danych API z BaseLinker
W celu integracji sklepu z BaseLinker należy zalogować się na swoje konto BaseLinker.
logowanie do BaseLinker
Kolejnym krokiem jest pozyskanie danych API. W tym celu trzeba wejść w swoje konto.
moje konto w BaseLinker
Po wejściu w „Moje konto” z górnego menu należy wybrać zakładkę „API” (1) a następnie wpisać nazwę dla jakiego programu potrzebne jest API (2).
wygeneruj token API
W tym przypadku można wprowadzić nazwę „Selesto” i kliknąć „Generuj token”.
generuj token
Wygenerowany token będzie się składał z ciągu cyfr i znaków. Teraz wystarczy kliknąć „Kopiuj do schowka”.
wygenerowany token API
Połączenie BaseLinker z sklepem
Gdy już został wygenerowany token kolejnym krokiem jest zalogowanie się do swojego panelu administracyjnego sklepu i wejście w zakładkę „Marketing > Multichannel > Baselinker” oraz włączenie integracji.
włącz integracje w Selesto
Po włączeniu integracji w okienku „Dane API” trzeba wkleić wcześniej skopiowany do schowka token. System informuje o tym, aby najpierw zapisać integrację (przycisk "Zapisz" w prawy górnym rogu) by móc rozpocząć pobieranie (info: „Zapisz, aby aktywować pobieranie danych”).
Wskazówka!
W celu zapisania integracji wpisz wszystkie niezbędne dane (hasło integracji oraz token).
wprowadź danych API
W tym samym oknie znajduje się adres linku do pliku integracyjnego, który trzeba skopiować i wkleić w kreatorze integracji w BaseLinkerze.
plik integracyjny dla BaseLinker
Teraz należy wrócić do panelu administracyjnego BaseLinkera, wejść w „Integracje” i wybrać opcję „Dodaj integrację”.
dodaj integrację w BaseLinker
Ukaże się lista dostępnych integracji. Trzeba wybrać kafelek z integracją Selesto.
wybór kafelka Selesto
Zostanie wyświetlony kreator integracji. Na początek należy wprowadzić przed chwilą skopiowany ze sklepu adres pliku (1), kolejno trzeba skopiować do schowka hasło komunikacji (2), nadać nazwę integracji (3) – może to być nazwa sklepu „mój sklep – Selesto”, na koniec trzeba zapisać wprowadzone dane (4).
kreator integracji z selesto
Mając skopiowane hasło komunikacji należy wrócić do integracji na sklepie „Marketing > Multichannel > Baselinker > Ustawienia główne” i wprowadzić je w dedykowane pole (1). Na koniec trzeba zapisać integrację (2).
zapisz integrację
Ustawienia integracji w BaseLinker
Po poprawnym przeprowadzeniu integracji powinien wyskoczyć komunikat na stronie BaseLinkera. Dopiero teraz można przejść do szczegółowej konfiguracji wg. własnego uznania.
przejdź do ustawień integracji
W ustawieniach integracji w zakładce „Zamówienia” można określić czy zamówienia mają być dwukierunkowe. BaseLinker pozwala na pobieranie zamówień ze sklepu do managera zamówień BL oraz przekazywać zamówienia z marketplace (np. Allegro) do sklepu. Dzięki temu nie ma możliwości sprzedaży towaru na sklepie, który został sprzedany np. na Allegro. Wystarczy w ustawieniu „Dodawanie zamówień do sklepu” wybrać opcję „Tak”.
ustawienie zamówień dwukierunkowych
Więcej informacji o tym, w jaki sposób można konfigurować integrację, znajduje się w centrum pomocy w panelu administracyjnym Baselinkera.
centrum pomocy baselinker
Po zakończonej konfiguracji integracji na BaseLinker będzie ona widoczna w zakładce „Integracje”. W dowolnym momencie można wejść w jej ustawienia i ją modyfikować w zależności od potrzeb.
aktywne integracje w BaseLinker
Ustawienia integracji w Selesto
Po ustawieniu integracji wg. własnych wytycznych należy wrócić do panelu administracyjnego sklepu i również wybrać ustawienia wg. własnych potrzeb. W zakładce „Marketing > Multichannel > Baselinker > Ustawienia główne” pojawiły się dodatkowe opcje. Należy wybrać z listy akcję dotyczącą zamówienia i zdecydować czy informacje o producencie mają być pobierane czy nie.
ustawienia baselinker w selesto
W zakładce „Ustawienia magazynów” należy skonfigurować jakie akcje mają być wykonywane po stronie Sklep – BaseLinker.
ustawienia magazynów
Ułatwieniem jest wybór dostępnych opcji z rozwijanego menu.
wybór opcji w ustawieniach magazynów
Zakładka "ustawienia cen" nie jest obowiązkowa do uzupełnienia. Natomiast jeśli chcesz wprowadzić swój narzut ceny na produkty importowane z Baselinkera to możesz to zrobić właśnie w tej zakładce. Ustaw swój zakres cen, dla którego będzie spełniony warunek. Możesz np. wskazać przedział, że od 0.01 do 20 zł Twój narzut ceny wyniesie 65% co przeliczy się na 5 zł. Zatem produkty, których cena wyjściowa zawiera się od 0,01 do 20 zł na Twoim sklepie otrzymają finalną cenę o 5 zł wyższą. Jest to przydatna funkcja, jeśli przez BL łączysz się z hurtownią, która ma wprowadzone ceny hurtowe. Wtedy zamiast zmieniać je ręcznie lub masowo w ustawieniach produktu możesz to zrobić od razu podczas integracji. Możesz deklarować różne przedziały w zależności od potrzeb. Jeśli chcesz, aby wszystkie produkty otrzymały ten sam narzut ceny to zaznacz przedział od 0,01 zł do maksymalnej ceny z hurtowni i wprowadź procent swojej marży.
ustawienia cen
Integracja dwukierunkowa
W celu dokończenia konfiguracji integracji dwukierunkowej należy w „Ustawieniach dodatkowych” włączyć „Ustawienia importu z BL do Selesto”. Reszta ustawień jest wg. własnych potrzeb. Pamiętaj o zapisaniu wprowadzonych zmian.
integracja dwukierunkowa
Ważne!
Zdecyduj się, gdzie będziesz obsługiwać zamówienia. Czy zamówienia ze sklepu mają być exportowane do BaseLinkera, a może mają być pobierane z BaseLinkera do sklepu? Nie może być jednocześnie włączony export oraz import, ponieważ wytworzy się pętla zamówień. Aby jej uniknąć sprawdź swoje ustawienia importu oraz exportu danych w swoim panelu na Baselinkerze.
ustawienia exportu i importu
Wskazówka!
Należy pamiętać, aby zawsze dokonywać zapisu wprowadzonych zmian oraz czytać komunikaty i wyskakujące okienka. Nie uzupełnienie pól oznaczonych * blokuje wykonanie następnego kroku. Oraz zawsze po konfiguracji nowych ustawień dobrą praktyką jest sprawdzenie czy działają one poprawnie.
Spis treści
Następny wpis
Konfiguracja PayPal
Poprzedni wpis
Dodawanie bloga do sklepu
Dodaj komentarz
Odpowiadasz na komentarz  
Imię i nazwisko
Komentarz
Dodaj komentarz
Dziękujemy, komentarz zostanie dodany po zaakceptowaniu przez administratora.